Äri
Era
EURKM-ta
Kõikcaret down icon
cart icon
Ostukorv
Kõikcaret down icon

Korduma kippuvad küsimused

Lühivastused

1. Olen unustanud oma parooli!
2. Olen unustanud, millist e-posti aadressi kasutasin Elfa Distreleciga liitumisel!
3. Olen unustanud oma kasutajanime!
4. Soovin vahetada oma kliendikontole salvestatud aadressi!
5. Soovin oma tellimust saada teisele aadressile kui arve peal kuvatav aadress!
6. Kasutan sageli erinevaid tarneaadresse. Kas saan neid oma profiilis salvestada?
7. Kas ostukorvi sisu on võimalik salvestada?
8. Mul on juba kliendinumber. Kuidas saan oma uue Elfa Distreleci netipoe konto selle kliendinumbriga siduda?
9. Saan Elfa Distrelecilt pidevalt e-kirju!
10. Detailinimekirjade importimine
11. Nimekirjad
12. Tellimuste ja tagastuste haldamine
13. Detailne otsing

1. Olen unustanud oma parooli!

Liigutage kursor "MyAccount" nupule (asub otsingukastist paremal). Avanenud menüüs vajutage lingile "Forgot password". Järgmisel lehel sisestage e-posti aadress, mida kasutasite Elfa Distreleci veebipoes registreerimiseks, ja vajutage "Send" nupule.

Teile saadetakse e-kiri, milles sisalduv link ("Reset password") võimaldab teil oma parooli muuta. Antud lingile vajutades suunatakse teid otse leheküljele, kus saate oma kontole määrata uue parooli. Uus parool salvestatakse koheselt, kui olete selle mõlemasse lahtrisse sisestanud ja "Update password" nupule vajutanud.


2. Olen unustanud, millist meiliaadressi kasutasin Elfa Distreleciga liitumisel!

Sellisel juhul võtke palun ühendust Elfa Distreleci klienditoega.


3. Olen unustanud oma kasutajanime!

Kui registreerusite Elfa Distreleci veebipoes uue kasutajana, on teie kasutajanimeks e-posti aadress, mida te registreerimiseks kasutasite.

Kui teil aga oli kasutajakonto juba enne Elfa Distreleci uue veebipoe avamist, ei pruugi teie kasutajanimi olla sama, mis e-posti aadress. Sellisel juhul võtke palun ühendust Elfa Distreleci klienditoega.


4. Soovin muuta oma kontol salvestatud aadressi!

  • Kui teil juba on Elfa Distreleci veebipoes konto: logige oma kontole sisse. Vajutage otsingukastist paremal asuvale "MyAccount" nupule. Seejärel vajutage vasakul asuval menüüribal "Account details" sektsioonis asuvat linki "Addresses". Seejärel kuvatakse teile teie praegune arvel olev aadress ja salvestatud tarneaadressid. Vajutage arveaadressist paremal olevale noolele, et seda muuta.
  • Kui teil ei ole Elfa Distreleci veebipoes kasutajakontot: minge Elfa Distreleci kodulehekülje alaossa. Lehekülje jaluses on neli sektsiooni: Teenused, Meist, Tootjad, Poed ja Kiirviited. "Kiirviidete" grupis vajutage "Change of Address" lingile. Avaneval lehel sisestage ankeeti oma kliendinumber, vana ja uus aadress ning vajutage "Send request" nupule. Elfa Distreleci töötaja muudab nüüd teie aadressi ära.


5. Soovin oma tellimust saada teisele aadressile kui arve peal kuvatav aadress!

Vajutage ostukorvis "Continue" (kui te ei ole veel sisse loginud, palutakse teil nüüd seda teha).

Järgneval leheküljel on teil võimalik valida üks järgnevatest võimalustest: "Use billing address as shipping address" või "Ship my order to a different address".

Valige teine variant.

Sõltumata sellest, mis info on juba teie profiili salvestatud, näidatakse teile nüüd arve peal oleva aadressi all järgnevaid võimalusi:

  • "Delivery Address" osa. Kui see on juba täidetud, saate aadressi muuta, vajutades sellest paremal asetsevale "Muuda" nupule.
  • Vajutades nupule "Add new address", saate määrata uue tarneaadressi, kuhu tellimus saadetakse. Antud aadress salvestatakse tuleviku tarbeks ka teie kliendikontole.
  • Allpool näidatakse ka tarneaadressid, mille olete juba salvestanud. Vajutage "Select address", et valida käesoleva tellimuse jaoks vajalik aadress.


6. Kasutan sageli erinevaid tarneaadresse. Kas saan neid oma profiilis salvestada?

Logige oma kasutajakontole Elfa Distreleci veebipoes sisse. Vajutage otsingukastist paremal asuvale "MyAccount" nupule. Seejärel liikuge vasakul asuvas menüüribas "Account details" sektsioonis "Addresses" lingile. Sellele vajutamise järgselt kuvatakse paremal pool hetkel kasutusel oleva arvel kuvatava aadressi all aadressid, mis olete juba salvestanud. Kui vajutate nupule "Add address", saate nimekirja lisada veel ühe aadressi.

Kui soovite nimekirjast mõne aadressi eemaldada, vajutage aadressist paremal olevale noolele, et avada aadressi detailide paneel. "Delete address" nupp asub aadressilahtrite all.


7. Kas ostukorvi sisu on võimalik salvestada?

Avage ostukorv. Ostukorvis olevate toodete alt leiate nupu, millel on kujutatud allapoole suunatud nool. Antud nupule vajutamise järgselt kuvatakse teile võimalus eksportida oma ostukorvi sisu XLS või CSV failina.

  • XLS: Microsoft Exceli fail, mida saab avada ja redigeerida otse Excelis.
  • CSV: tekstifail, mis sisaldab teie ostukorvi sisu komaga eraldatud nimekirjana. Selliseid CSV faile oskavad lugeda ja töödelda mitmed erinevad programmid.

(Nii XLS kui CSV formaadis alla laaditud failid ühilduvad ka detailinimekirja impordi tööriistaga)


8. Mul on juba kliendinumber. Kuidas saan oma uue Elfa Distreleci netipoe konto selle kliendinumbriga siduda?

Kui teil juba on Elfa Distreleci kliendinumber, saate selle meile öelda, kui kliendikontot registreerite. Seejärel seotakse teie uus kliendikonto juba olemasoleva kontoga.
Selleks toimige nii:

Eelduseks on see, et te ei ole veel Elfa Distreleci veebipoodi sisse loginud.
Liigutage kursor "MyAccount" nupu peale (otsingukastist paremal). Avanevas menüüs vajutage lingile "I am a new customer", kuvatud lehel valige variant "Register as business customer". Teile avaneb registreerumisankeet, kus on ka lahter "Customer ID". Täitke kogu vorm ja vajutage "Complete registration" nupule. Elfa Distreleci töötaja hoolitseb nüüd selle eest, et teie vana konto seotakse teie uue Elfa Distreleci kasutajakontoga.


9. Saan Elfa Distrelecilt pidevalt e-kirju!

Oma kliendikonto seadete alt saate loobuda Elfa Distreleci uudiskirjadest. Selleks vajutage otsingukastist paremal asuvale "MyAccount" nupule. Seejärel liikuge vasakul oleval menüüribal "Account details" sektsioonis olevale "Login data" lingile. Seejärel kuvatakse teile paremal pool teie konto andmed, sealhulgas ka "Newsletter" osa. Siin saate vastavalt oma soovidele muuta oma uudiskirja tellimust.


10. Detailinimekirjade importimine

Kasutades funktsiooni "Impordi detailinimekirjad", saate kiiresti ja lihtsalt importida toodete andmetega nimekirju Elfa Distreleci veebipoest ja lisada antud tooteid poest ostunimekirjadesse või ostukorvi.
Antud funktsiooni kasutamiseks peate olema sisse logitud. Kui te ei ole veel registreerunud, palun täitke vastavad vormid ja logige Elfa Distreleci veebipoodi sisse.

Detailide nimekirjade importimiseks toimige järgmiselt

  1. Vajutage oma veebilehitseja ülaosas olevale lingile "Nimekirjade importimine". Antud funktsioonile pääsete ligi ka menüü meta-navigatsiooni alas nime alt "Import tool".
  2. Avaneval lehel on kuvatud kaks moodust andmete importimiseks: andmete lõikamine ja kleepimine või sobivalt täidetud Exceli töölehe üles laadimine.
    • a) Lõikelaualt andmete sisestamine:
      • sisestage veebilehe vasakus servas olevasse tekstikasti andmed järgnevas formaadis:
        aa, nnnnnn, tttt
        (aa: antud artikli kogus
        nnnnnn: 6-8 kohaline Elfa Disreleci artiklinumber
        tttt: toote tüübikood (valikuline))
        Palun sisestage iga toode eraldi reale.
      • Viimaseks vajutage veebilehitseja aknas vasakul asuvale nupule "Continue".
    • b) Exceli faili üles laadimine
      • Protsessi lihtsustamiseks laadige palun alla "Elfa Distreleci Exceli mall".
      • Täitke leht oma detailide andmetega ja salvestage muudetud fail (tähtis! .xls failina)
      • Vajutage nupule "Select from hard disk" ja avanenud aknas valige fail, mille olete just täitnud.
      • Nupu "Select from hard disk" kohal peaks olema nüüd teie poolt üles laaditud faili nimi.
      • Viimaseks vajutage veebilehitseja aknas vasakul asuvale nupule "Continue".
  3. Järgneval lehel "Import review" näidatakse tooteid, mis vastavad teie poolt äsja sisestatud andmetele. Siin saate vajadusel muuta toodete koguseid või kustutada tooteid nimekirjas.
  4. Andmed, millele vastavaid tooteid ei leitud, on kuvatud eraldi tabelis lehekülje lõpus. Neid andmeid ignoreeriti importimisprotsessi käigus.
  5. Kasutades nuppe "Add to shopping list" või "Add to shopping basket", saate muuta koostatud tootenimekirja.


11. Nimekirjad

Elfa Distreleci veebipoes saate luua mitmeid erinevaid tootenimekirju, mida saate kasutada oma ostude haldamiseks.
Lisaks võimalusele luua piiramata arv tootenimekirju, saate ka lihtsalt märkida tooteid lemmikuteks ("Favourites") ja seeläbi lisada neid oma lemmiktoodete ("My favourite products") nimekirja.

Lemmiktooted

  • Et toodet kiiresti oma lemmikute nimekirja lisada, liigutage kursor toote kohale ja vajutage ilmunud südamekujulisele sümbolile. Kui oma kursori tootelt eemale liigutate, jääb südamesümbol nähtavaks. See näitab, et toode on edukalt teie lemmikute nimekirja lisatud.
  • Konkreetse toote detailse vaate leheküljel näidatakse südamekujulist sümbolit paremal pool, saadavuse indikaatori all.
  • Oma lemmikute nimekirja sisu vaatamiseks liigutage kursor loendite ("Lists") nupu kohale (otsingukastist paremalt teine nupp) ja vajutage avaneval menüül "My favourite products" peale.
  • Avaneval lehel näete kõiki tooteid, mille olete oma lemmikutesse lisanud. Toote nimekirjast eemaldamiseks viige oma kursor toote kohale ja vajutage paremas ääres ilmuvale x-sümbolile.

Toodete nimekirjad või ostunimekirjad

  • Toote tootenimekirjast või pakkumiste nimekirjast ostunimekirja lisamiseks liigutage kursor konkreetse toote peale ja vajutage ilmunud nimekirjade ikoonile.
  • Seejärel avaneb aken, kus saate valida, millisesse nimekirja soovite antud toote salvestada. Valige üks või mitu eksisteerivat nimekirja või looge uus nimekiri, kuhu toode salvestatakse.
  • Konkreetse toote detailinfo leheküljel näitatakse vastava nimekirja nuppu saadavuse indikaatori all.
  • Ostunimekirja sisu vaatamiseks liigutage kursor loendite ("Lists") nupu kohale (teine nupp otsingukastist paremal) ja vajutage avanenud menüüs soovitud nimekirja nime peale. (Kui nimekirja nime ei kuvata, vajutage menüü lõpus olevale lingile "Show all lists").
  • Ekraani paremal pool näite nüüd kõiki teie ostunimekirjades olevaid tooteid koos vastavate kogustega. Toote nimekirjast eemaldamiseks liigutage kursor toote kohale ja vajutage koguse kõrvale ilmuvale x-sümbolile.
  • Nüüd saate soovi korral lisada ostunimekirjas olevad tooted ostukorvi, kasutades nuppu "Add list to shopping basket".
  • Teine võimalus on laadida nimekiri failina alla. Selleks vajutage ikoonile, kus on kujutatud allapoole suunatud nool. Sümbolile vajutades kuvatakse võimalus fail alla laadida XLS või CSV fail.
    • XLS: Microsoft Exceli fail, mida saab avada ja muuta otse Excelis.
    • CSV: tekstifail, milles teie ostukorvi sisu on toodud komaga eraldatud väärtustena. Selliseid CSV faile saab lugeda mitmete erinevate programmidega.

(XLS ja CSV formaadis alla laaditud failid ühilduvad mõlemad detailinimekirjade importimise tööriistaga)


12. Tellimuste ja tagastuste haldamine

Elfa Distreleci "My Account" osas saate lihtsalt ja mugavalt tutvuda tehtud tellimuste staatusega ja korraldada mõne toote tagastamist.

  1. Logige poodi oma kasutajaandmetega sisse.
  2. Vajutage otsingukastist paremal asuvale nupule "MyAccount".
  3. Vasakul asuvas menüüribas valige esmalt "Order Manager" ja seejärel allasuv "Order history".
  4. Seejärel kuvatakse teile nimekiri kõigist teie varasematest tellimustest (kui olete ettevõtte konto administraator, näete siin kõigi oma ettevõtte töötajate poolt tehtud tellimusi). Saate seda nimekirja vastavalt oma kriteeriumitele filtreerida, sorteerida ja välja printida.
  5. Kasutades iga tellimuse kõrval olevat noolt, saate liikuda antud tellimuse detailide lehele.
  6. Detailide leht annab teile infot tellimuse kuupäeva, oleku, arve ning kohaletoimetamisaadressi, makseviisi ja kohaletoimetamise ning tellitud toodete kohta. Saate neid siinsamas kas korrata või lisada tooted ostunimekirja.
  7. Kui tellimus näitab staatust "Received" (kätte saadud), saate ette valmistada teatud toodete tagastamise. Selleks vajutage tellitud koguse all olevat linki "Return this product".
  8. Avanevas "lightbox"is sisestage tagastavate toodete kogus koos tagastamise põhjuse, pakendi seisukorra, kommentaaride ja võimalusel tagastatavate toodete seerianumbritega.
  9. Teile saadetakse kinnitusega e-kiri, kui võite tooted tagastada.
  10. Elfa Ditreleci töötaja võtab teiega ühendust.

    

13. Detailne otsing

Elfa Distreleci veebipoes on suur arv erinevaid tooteid. Et lihtsustada õige toote leidmist, on poel filtreerimisfunktsioon, mida saate kasutada, et tulemusi täpsustada.

  1. Liikuge otsitava toote alamkategooriasse (näiteks "Optoelektroonika").
  2. Teise võimalusena sisestage otsitav märksõna otsingukasti ja vajutage Enter
  3. Järgneval leheküljel kuvatakse kõik seotud tooted nimekirjana. Saate seda nimekirja erinevate kriteeriumite alusel sorteerida.
  4. Kuvatavate toodete arvu piiramiseks pakub vasakul paiknev filter järgmisi võimalusi:

Muu alamkategooria järgi filtreerimine:
Otsingukasti kohal kuvatakse antud kategooria alla kuuluvad alamkategooriad (kui need on olemas). Valige kuvatavate toodete filtreerimiseks alamkategooria.

  • Tootja või toote omaduste põhjal filtreerimine: kategooriate all on toodud tootjate või toote omaduste sektsioonid. Valige siin soovitud omadused, vajutades tootja või toote omaduse kõrval oleva kasti peale. Igas sektsioonis saate valida mitu omadust, näiteks "Tootja A" ja "Tootja B":
  • Saadavuse põhjal filtreerimine: saadavuse sektsioonis saate filtrikriteeriumiks seada toote kohese saadavuse.
  • Hinna põhjal filtreerimine: liigutage liugurit vasakule või paremale, kuni skaalal kuvatakse sobiv hinnavahemik.
  • Iga ülalkirjeldatud filtreerimiskriteeriumi puhul kuvatakse osas "Filter" sildike, mis näitab aktiivset filtrikriteeriumi. Vajutage sildikese sees olevale x-ile, et antud kriteeriumit eemaldada.