Tagastus või parandus

Usaldusväärne ja kiire

Kui esitasite tellimuse meie veebipoes, täitke lihtne veebipõhine protsess.

Veebipõhine tagastus

  1. Logige sisse oma kliendikontosse ja klõpsake nuppu „Order History” („Tellimuste ajalugu”).
  2. Siin on loetletud kõik teie tellimused. Saate tagastada mis tahes kohaletoimetatud toote. Kõikide täidetud tellimuste olekuks on märgitud „despatched” („välja saadetud”).
  3. Teave tellitud toodete ja nende hulga kohta on nähtaval väljal „Detailed Order” („Tellimuse üksikasjad”). Valige soovitud toode ja klõpsake nuppu „return” („tagasta”). Pange tähele. Mitme toote tagastamisel peate seda protsessi kordama.
  4. Märkige viimases jaotises tagastatavate toodete arv ja tagastuse põhjus. Seejärel palutakse teil täpsustada, kas originaalpakend on terve ja kas soovite tagastatava toote asemele uut toodet. Teenindaja võtab teiega ühendust kohe, kui veebiankeet Elfa Distrelectini jõuab.